fredag 9. april 2010

Bake kake søte

Idag skal vi feire farmor og farfar sin gullbryllupsdag. 
I den anledning har jeg og plutte bakt suksessterte da den er veldig populær blandt kakemonstrene i min familie.

..En skal tidlig krøkes

..Dytte mandlene på plass

.. Skulle jeg rive av posen sa du? 

..Nei, male litt til..

.. Søteste kjøkkenhjelpa 

..Sukker må man ha

..Egg, fløte og sukker
...Det ferdige resultatet





Bake kake søte,
dyppe den i fløte,
først i sukker, så i vann,
så kommer det en gamel mann,
som skal kaka prikke
med ei litagullstikke.
Husk opp i ommen!
Domp ner i aska!
Gleder meg til å ta på penstasen og nyte kvelden med hele familien!

Hilsen Maria

4 kommentarer:

Marielle sa...

Namm :) såg kjempego ut!

karinm sa...

mmm den så kjempegod ut, gelder meg til Matz sin bursdag, da SKAL jeg spise kake! ;)

Unknown sa...

Så flinke dåkker toan e, et bra team virke d som:)Artig å lese bloggen din og se de fine bildan du tar. Æ e så imponert over dæ:)God helg! Klem fra Cecilie og Alma:)

Anonym sa...

Testing av kommentarfelt.