onsdag 26. november 2008

40 dager og 40 netter..



Jeg har fått status som høygravid, og det vil si at det i dag, torsdag 27 november er 40 dager igjen til ultralydterminen min 8 januar ...

Nå er det ikke lenge igjen. Det kan skje når som helst selv om det er "lenge" igjen til termindatoen.. Har begynt å få ting iorden til babyen kommer, men man kan vel aldri være 100% klar. Jeg trodde jeg hadde ordnet så mye, men nei.. Er vel sånn det er når man venter sin første.. 


DET JEG HAR TIL NÅ ER:
Vogn
Vippestol
Baby kurv
Ei elendig sprinklseng
Tonnevis av nattpysjer og bodyer (alt arvet)
Dyner og trekk
Noe som kan minne om et stellebord
Helsetepper
Tøybleier (0-3 mnd)


Er som sagt fremdeles mange viktige ting som mangler, men jeg får ta det med tiden.. Håper bare at foreldrepengene kommer før jul slik at jeg kan slappe av og bare nyte ventetiden..

...Dette er en herlig tid, den skal nytes! 


7 kommentarer:

Monica sa...

Tenk at ting nærmer seg for oss!!! uæææ.. litt skrekkblandet fryd liksom..hihihi
Men begynner å bli klar nå ja!!

Drømmefanger sa...

Ja det e rart å tenke på.. Nu som æ kan kalle mæ høygravid blei ting plutselig så mye mer virkelig.. Nu syns æ det e kort tid igjen (men det e sikkert bare idag..ellers syns æ tia går sakte)
Hadde vært deilig om småen kom nu selv om æ håpe det blir en 09-mod. :)

Marita sa...

Gratulerer som høggravid!!
Er der sjøl om 2 dager!! :D
klem frå Philma

Drømmefanger sa...

Takk skal du ha:)

Monica sa...

Ligger noe til deg på bloggen min! ;)

Marita sa...

i min og ;)

Drømmefanger sa...

Hehe.. søte dokker e:)